המדריך המלא: איך עושים הפקת לקחים אפקטיבית?
הפקת לקחים אפקטיבית זו אומנות. אם מצליחים, ניתן לייצר תוכניות פעולה לשינוי בארגון. איך לכתוב לקח שמוביל לשיפור ולתכנית פעולה? על כך במאמר
הפקת לקחים אפקטיבית זו אומנות. אם מצליחים, ניתן לייצר תוכניות פעולה לשינוי בארגון. איך לכתוב לקח שמוביל לשיפור ולתכנית פעולה? על כך במאמר
הארגונים המצליחים ביותר לומדים כל הזמן. זה קורה כי הם סיגלו לעצמם תרבות ארגונית שמבוססת על תחקור ולמידה מתמשכת. במאמר נסביר כיצד עושים זאת.
שילוב תחקור שיטתי, כחלק בלתי נפרד מתהליכי קבלת החלטות ותכנון אסטרטגי, מאפשר לארגון להבין את DNA של ההחלטות שלו ולשפרן. אז איך עושים זאת?
כולנו חווים את תחושת הסיפוק כשההמלצות מתחילות להתגבש. אבל איך יודעים לוודא שהתובנות הופכות לתוצאות אמיתיות? תלוי באופן המעקב והתיעוד שלכם.
המילה "מנהיגות" נאמרת כל הזמן. אבל מה הופך מנהל טוב למנהיג יוצא דופן? במאמר נבין איך יוצרים מנהיגות אפקטיבית ונחשוף כלים מעשיים המובילים לזה
יותר ויותר ארגונים מכירים בחשיבותו של התחקור הארגוני, ככלי רב-עוצמה להובלת תהליכי שינוי וצמיחה. אז איך מבצעים את זה נכון, צעד אחר צעד?
© כל הזכויות שמורות ל-מלאכי זמיר